torsdag 16 februari 2012

Ledsen för den dåliga uppdateringen den senaste tiden, det händer en del både bra och dåliga saker just nu och det blir därför inte så mycket pyssel och projekt hemma som jag hade velat.. men det kommer, jag lovar!

Nu närmar sig snart våren och vi ska fixa i trädgården. Andra projekt som borde påbörjas och slutföras snart är bland annat:
  •  fixa i gästrummet (just nu är det ett rum där jag mest hänger tvätt och ställer saker som kan vara bra att ha)
  • måla klart badrummet på ovanvåningen, som jag har påbörjat men kan inte flytta torkskåpet själv..
  •  städa i inneförrådet och slänga sånt vi inte använder
  •  måla förvaringslådan i sovrummet
  •  tvätta och stryka gardiner (lite mindre roligt).

I går var jag och hälsade på mormor på sjukhuset, det är inte alls bra med henne :( Både jobbigt och skönt att vara där faktiskt.. Man vill ju inte se sina närastående må dåligt men samtidigt vill jag vara där för henne!
Marie

Inga kommentarer: