torsdag 2 februari 2012

Tänk vad 1 år går fort..

Igår var det ett helt år sedan jag och Richard pratade första gången.. tänk vad tiden har gått fort, det känns som det var igår, samtidigt som det känns som vi alltid har varit tillsammans, jag och min underbara man!


Mamma mötte upp mig i stan efter jobbet igår och vi tog en liten shoppingrunda och åt middag på Vapiano. Sedan köpte vi fika med till oss och åkte hem och drack te/kaffe med pappa. En mysig kväll med min älskade föräldrar som jag träffar alldeles för sällan nu när jag bor i Lund.. det får det bli ändring på!

Jag har läst ut första boken (av dem jag beställde) imorse, "Där regnbågen slutar", och den var supermysig. Man vet att det är en bra bok när man går och tänker på den under dagen och längtar tills man ska få läsa igen :). Detta var helt klart en sådan bok! Hela boken är dessutom skriven som mail, brev, lappar och chattar, lite annorlunda men det fungerade väldigt bra!
Marie

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vad underbart! Grattis :)