tisdag 13 september 2011

Textilshopping på nätet



Nu har jag precis klickat hem lite textilier från Jotex. Det var rea och så fick man 50% rabatt på dyraste varan så det blev billigt. Dock fanns inte de plommonlila gardinerna jag skulle ha till vardagsrummet, så de får jag beställa senare. Tanken är att jag ska ha en stång över de två fönsterna där soffan står och så en svart och en plommonlila panellängd på varje sida, samt en stång eller del av stång vid det andra fönstert men bara en svart panellängd eller eventuellt två svarta. Det blir alltså ingen gardin vid dörren. De vid soffan lägger jag upp så de får plats bakom soffan och resterna av tyget ska bli kuddöverdrag :)




Panelgardinerna till vardagsrummet


I sovrummet ska vi ha svarta öljettlängder, just nu har vi bara en rullgardin och det är ju inte speciellt snyggt, jag känner att det blir mycket svarta gardiner, men det passar in hos oss och just i sovrummet hjälper de ju även till att hålla ljuset, som slipper ut från rullgardinen, borta :)


Dessa kökshanddukar kostade bara 19:- så det fick också följa med


Marie

1 kommentar:

Elin Gabriella - Mops, chihuahua och en liten prins i magen ♥ sa...

Oj så billiga kökshanddukar! Supersöta :) Hoppas att du har en fin dag! Kram