måndag 19 september 2011

Sjuk igen...

Nu är jag banne mig sjuk igen. Har varit krasslig i halsen hela helgen, både jag och Richard.. och igår fick jag ont i halsen och feber framåt eftermiddagen.. Richard sjukanmälde sig i morse men jag tog mig till jobbet vid halv tio. Inget bra beslut känner jag nu när jag sitter här och inte kan gå hem för att här är för mycket att göra. Mår jag såhär i morgon så blir det inget jobb i alla fall!

Eftersom Richard vaknade med halsont redan i går morse så fick han vila sig medan jag bakade Chocolate Chip Cookies, satte igång diskmaskinen och tvättade lite. Sen åkte jag till Malmö själv. Jag följde med mamma och pappa och tittade på ett radhus som var lite intressant, var på Panduro och inhandlade lite material till julkorten, hälsade på Paul och Marianne i nya lägenheten, åt Porterstek hos mamma och pappa och åkte inom Ikea på vägen hem igen. Puh! Jag hann med en hel del i alla fall.

Nu sitter jag i alla fall på jobbet, helt slut i huvudet och förmodligen med feber dessutom! Lite synd tycker jag om mig själv och lite orättvist är det att Richard är hemma och kurerar sig!

Nog om gnäll! Ha en bra vecka!

Marie

Inga kommentarer: