torsdag 29 juli 2010

Krakow

Nu är vi hemma från vår SPA-resa igen. Vi hade en hel SPA-dag men helkropps peeling, inpackning och återfuktning. Sedan var det händer och fötter som fick samma behandling och slutligen en ansiktsbehandling med mask och massage. Det var riktigt härliga behandlingar! Det blev även en shoppingdag på en STOR galleria mitt i stan. Både resan dit och hem gick smidigt men man blir ändå trött av att resa!

I tisdags blev det middag hemma hos mamma och pappa eftersom Calle var på besök i Sverige. Jag sov där eftersom Findus var där. Igår kom vaktmästaren förbi och fixade lite i lägenheten och efter jobbet kom Johan förbi och lagade mat till mig :)

Nu håller jag på att tvätta, eller jag har tvättat och väntar på att tvätten ska torka bara. Ska fixa lite smått idag och eventuellt börja måla i sovrummet, men först ska jag åka i väg och köpa en strykbräda. I morgon blir det en heldag med Johan och vi hoppas såklart på fint väder så vi kan åka till stranden men annars får vi hitta på något annat kul! :)

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: