fredag 26 juni 2009

Pragresan bokad :)

Nu är Prag-resan bokad :) Vi åker 07.45 från Sturup den 24 Juli och är framme kl 9.00, sen har vi tre hela dagar hos Calle och Tereza och åker hem tidigt på måndag morgon den 27 juli! Tänk att det är mindre än en månad kvar, det ska bli så himla mysigt att komma till Prag igen, att få träffa dem igen och att få en minisemester med T såklart :)

Men innan dess är det min födelsedag och mitt födelsedagskalas/fest, ska bli himla mysigt det också faktiskt. Även om jag inte tycker att det är jättekul att bli äldre så är det kul att fylla år och att få samla ihop mina släktingar och min vänner en och samma dag! <3
Nu har jag (bara?) tre timmar kvar att jobba denna veckan. Förmiddagen gick snabbt medan eftermiddagen verkligen har gått i snigelfart, kanske för att jag inte har speciellt mycket att göra just nu, bara en tandläkare på plats nämligen och 10 dagar kvar att jobba innan semestern :)

Calle och Terezas bröllop i Prag för 2 år sedan.. tänk vad tiden går fort!

Inga kommentarer: