torsdag 4 juni 2009

Prag

Jag och T har ju bestämt att vi ska åka en weekend till Prag i sommar. Nu har jag surfat runt och kollat om det finns några billiga flygresor. Vi bor ju hos goda vänner till mig som har hus där så vi behöver bara vars en flygstol. Jag har hittat två flygbolag som har billiga resor, Wizzair och Skyeurope så om någon mer ska dit så har jag lagt länkarna till höger! Det blir förmodligen att vi åker fredagen den 24/7 jättetidigt på morgonen och så hem på måndagen den 27/7 också jättetidigt på morgonen. Hoppas nu att älsklingen får ledigt och att dom vi ska bo hos också är lediga då!

Bilden är tagen från http://www.guide-prague.cz/images/prohlidky/obrazky/prague_castle.jpg

1 kommentar:

Hur gör djur? sa...

hej hopp =) jo jag jobbar. på Sjukhuset i lund. trist hoppas allt är bra med dig =)