måndag 29 juni 2009

En helt perfekt helg!

Fredagen bjöd på en riktigt välbehövlig hemmakväll, bara jag själv hemma i min lägenhet! Jag åt gott, kollade på en film, städade och somnade tidigt!

På lördagen solade jag på gården en stund och åt lunch med mamma och pappa i stan. På kvällen åt jag och T middag där, hos mamma och pappa alltså och sen åkte vi hem till kusin Anna och festade lite. Framåt natten gick vi till Harrys och sen blev det en barfota-promenad hem!

Gårdagen var riktigt perfekt. Vi hämtade bilen hos mamma och pappa, hämtade upp svärmor och Emelie (T:s lillasyster) och begav oss till Höllviken för att umgås med Patrik och Jenny. Det blev en helt underbar dag i vars en solstol vid poolen, lite bad och senare på kvällen så grillade vi massor av gott kött och kyckling, nypotatis, sallad och tre såser till det! Sen jordgubbar till efterrätt! Vi var hemma i Malmö igen vid halv nio, lämnade tillbaka bilen och cyklade hem. Tog en dusch och sen var sängen väldigt lockande! Man blir trött efter en hel dag ute i solen, men det var verkligen toppen så det måste vi göra om snart!

Inga kommentarer: