onsdag 27 augusti 2008

Rött, rött, rött

Just nu är det mycket rött. Hemma hos mig är det en mörk vinröd som ni har sett :) Just nu är mina naglar röda och jag har hittat ett par snygga röda pumps som jag vill ha... dom var på rea, men min storlek fanns inte.. var sugen ändå men som tur var så stoppade Emma mig, jag hittar säkert ett par i min storlek istället så jag slipper få ont..

Imorgon är det tenta, och jag kan inte säga att jag har pluggat jättemycket, men jag var och hämtade min förra tenta i skolan idag och jag hade bara missat med 3,5 poäng, så störigt! Men jag pluggade inte mycket till den heller så nu vet jag i alla fall att jag har kapaciteten att klara den, håll tummarna!!!

Är lite förvirrad.. synd att man inte alltid förstår folks avsikter..

Puss

2 kommentarer:

Hur gör djur? sa...

vad läser du för något min vän? du har väldiugt snygga naglar må jag säjjaa

Marie sa...

Fastighetsföretagande - Service Management i Malmö. Tack så mycket :)