måndag 11 augusti 2008

Helgen var perfekt och innehöll allt man möjligtvis kan önska sig! Är så glad att vi lite yngre i släkten kan umgås och ha det kul tillsammans. Jag tycker verkligen så mycket om er!!

I morse åkte jag till jobbet och dom undrade vad jag gjorde där... tydligen var det dubbelbokat och jag fick åka hem igen... sov ett par timmar och sen åkte jag hem till mamma och pappa. Jag städade, putsade fönster och hjälpte mamma lite i trädgården. Jag gjorde paj till oss innan vi åkte iväg in till stan, vi såg Mamma Mia och den var verkligen jättebra! Det är en film som man både skrattar och gråter till (jag och mamma i alla fall). Den hamnar lätt på min köpa lista när den kommer ut! Nu sitter jag bara och lyssnar på massa mysig musik, ska lägga mig tidigt ikväll.

♥ Marie

Inga kommentarer: