fredag 8 augusti 2008

Ännu mer färdigt

Igår efter jobbet cyklade jag hem, parkerade cykeln och tog bilen till IKEA för att handla sakerna som jag behövde för att fylla hålen som pappa borrat :) Det blev självklart lite mer saker än så, som alltid när jag åker till IKEA.. som tur var hade jag några presentkort och tillgodokort så det blev inte så mycket att betala kontant i alla fall. Jag körde inom Allfrukt och ÖB på vägen hem så jag skulle slippa det idag. När jag kom hem var allt uppsatt på typ fem minuter och jag blev verkligen jättenöjd, ler varje gång jag tänker på eller ser mitt kök! Jag gjorde dessutom två små tavlor till köket när jag satt på jobbet igår, det var pilligt men jag blev sjukt nöjd!



Skenan med kryddhylla och kryddväxter ovanför min gasspis



Korgen som kom upp på sin konsollblev fylld med lök, citroner och lime, idag kommer det frukt i den nedersta



Mina fina tavlor :)


I närbild

Ikväll kommer flickorna till mig och festar lite, vi tänkte sitta på gården och äta lite innan men det verkar ju inte som att det blir väder till det.. men vi kommer att ha såå mysigt ändå, det är jag helt säker på!

Kusin! om du läser detta så än en gång; det är du som är viktigast för mig gumman och jag skulle aldrig göra något för att förstöra mellan oss, älskar dig!

♥ Marie

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej hopp! Fin blogg du har. :) Jag har etat efter såna trådkorgar. men hittar de ingenstans. Var har du köpt dem?

Tacksam vid svar!
Kristin

Marie sa...

Tack så mycket! :) Trådkorgen har inte jag köpt.. den har funnits hemma hos mina föräldrar så länge jag kan minnas och jag tog med den när jag flyttade.. Lycka till med letandet!

Marie sa...

Såg att de hade liknande trådkorgar på Pelles i Limhamn, Malmö ifall du fortfarande letar :)