lördag 23 augusti 2008

Helgen

Netto har typ världens sämsta sortiment och jag vet inte ens om det är speciellt billigt längre.. men affären ligger jättenära mig och ofta på vägen hem så häromdagen var jag där och skulle handla lite, fick med typ hälften av vad jag skulle, men hittade en fin dörrmatta att ha utanför dörren. Den jag hade innan lämnade förre hyresgästen kvar och den har säkert legat där i 10 år utan att någon har städat under den.. alltså helt klart dags att byta ut den.



Gammal dörrmatta och min nya fina dörrmatta

Igår blev jag hembjuden till Daniel och Mille på middag i deras nya hus. Jag mötte Mille på Södervärn när hon slutat jobb och vi handlade lite tacos tillbehör. Vi tog bussen till Hököpinge där dom bor och lagade mat, lyssnade på musik och drack drinkar. Jag tog bussen hem strax efter 1. Tack för en väldigt trevlig kväll!

Goda drinkar blev det.. mobilkameran är inte så bra..

Ikväll ska jag på middag hos en av mina föräldrars goda vänner, har känt honom sen jag var liten och det kommer bli mycket folk så det blir säkert väldigt trevligt!

Inga kommentarer: