tisdag 6 maj 2008

Trivsel


Idag fortsatte vi med projektarbetet och när vi var klara för dagen åkte jag hem och gick bort till Rönneholmsparken en stund. Jag låg på gräsmattan och slumade nästan in ett tag medan jag funderade lite. Jag mår alltid så himla bra i solen och kom att tänka på att jag ändå har det ganska bra och trivs faktiskt bra även om jag saknar en del för att livet ska vara fulländat. Jag trivs med att ha mycket att göra, så länge det inte är att plugga på en tenta.

Imorgon och på torsdag har jag massor att göra och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Vi ska till gården för att mäta och räkna lite, köpa present till Frida, tvätta, på konsultträff med Uniflex, packa, städa hos mamma och pappa, göra klart min del av projektarbetet, göra vid naglarna, vara hemma för att ta emot några elever som ska besiktiga lägenheten för något projekt. På lördag är det fest för Frida och Anders i Hörby och på söndag åker jag till Mallorca (bara 5 dagar kvar :))

Inga kommentarer: