söndag 25 maj 2008

Jobbigt

Jag börjar verkligen känna av pressen nu... verkligheten närmar sig alldeles för fort. Man säger ju alltid att tiden går fort när man har roligt, men den går ännu fortare när man är stressad och lite orolig. Tiden bara rusar iväg och man hinner inte med hälften av det man ska göra. Så känns det nu!

Helgen har varit händelserik och även den har gått riktigt snabbt. I fredags var det grillning på gården och det blev faktiskt ganska mycket folk så det var trevligt, efter det bar det av till Étage en kort runda.. I går hämtade mamma mig runt lunch och vi handlade present och blommor, på kvällen gratulerade vi Christian på 19 års dagen, vi fick kallskuret och massa annat gott (lite reklam för syster och hennes sambos köttaffär på Lindängen, dom har allt gott man kan tänka sig :)). Jag drog med mig Jasmine hem till Johan och Helena för att kolla på Eurovision song contest och efter det åkte vi till Swing inn och vi var garanterat yngst där, men vi dansade och hade kul och var inte hemma förren kl 05 imorse.

Idag är det mors dag och jag har självklart gratulerat världens bästa mamma!

Inga kommentarer: