torsdag 1 maj 2008

Inflyttningsfest och Valborg!

Igår var det Valborg och inflyttningsfest hos mig. Jag stressade hem efter jobbet, fixade lite inför kvällen och kastade i mig lite mat, sen började det komma folk. Vi blev inte jättemånga, men det var precis lagom för min första fest och det blev inga klagomål trots hög musik till halv tre på natten så jag antar att jag har schyssta grannar och att jag kan ha fler fester :)

Mamma ringde vid tolv idag och frågade om jag ville komma dit och umgås lite och äta middag, det ville jag såklart! Fick kycklingfilé och potatisgratäng, mums! Har varit en lugn kväll framför TV:n med Humorgalan, som jag trodde skulle vara rolig men det var den inte alls.... Nu är det dags att sova lite, det är ju en lång helg fast det känns som söndag idag!

10 dagar till Mallorca!

Inga kommentarer: