måndag 9 maj 2011

Radhus visning

I fredags fick vi besked att vi får komma på visning på radhuset som vi är intresserade av. Vi har ringt de som bor där hela helgen men inte fått något svar, så vi hoppas på att vi får tag på dem idag för att boka något snarast. Senast på torsdag måste vi lämna besked igen, om vi är intresserade och sen får vi se var i turordningen vi hamnar! Spännande! Om ni vill tjuvkika var radhuset är så kan ni titta här.

I lördags tvingade jag mig själv till lite sovmorgon och gick upp halv nio för att tvätta, men när jag kom ner i tvättstugan var det någon som hade tagit min tvättid, de hade inte satt sin tvättkolv i låset, så jag visste inte vem det var. Jag skrev en vänlig lapp och väntade tålmodigt tills tvättmakinerna var färdiga. När jag kom ner igen var där tomt så jag kunde tvätta. Under tiden jag tvättade passade jag på att storstäda i lägenheten och sen åkte jag och köpte lite fler blommor till balkongen och så tog jag en runda hem till mamma och pappa för att vattna och fixa lite. Richard vaknade med halsont, så jag fick gå på 30 års festen själv, men det var trots det en trevlig fest med god mat :). Tyvärr var jag jättetrött och tog mig hemåt strax efter 12.



Finaste lilla Findus tittar ut från balkongen!


I går åkte jag till Richard tidigt och vi gjorde lite ärenden, tog en runda till Nova, tvättade bilen och kollade på filmen; I am number four. Sen blev det god middag hemma hos svärföräldrarna ute i trädgården! En mysig och bra avslutning på helgen, som som vanligt var alldeles för kort!


Richard myser med Zigge hemma hos sina föräldrar

Denna veckan ska vi på visning på radhuset, jag ska fika med Emma och Madde, jag ska träffa storebror Thomas en dag efter jobbet och så ska jag hem till mamma och pappa en sväng och hälsa på! Den här veckan kommer att gå extra fort :)

Marie

1 kommentar:

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

SÅÅ mysigt med radhus :) Jag håller tummarna!! Kram