onsdag 27 januari 2010

Vaccination idag

Nu snöar det igen.. jag blir så trött på den här kylan och snön, vad hände med "nu är det snart vår"?? Idag är det i alla fall onsdag och därmed en kort dag på jobbet, bara 3 timmar kvar att jobba :) Jag ska bara hem om när jag slutat och hämta Findus och sen ska vi köra till Djursjukhuset för vaccination nr 2 mot kattpest och snuva. Han gillar ju inte alls att åka bil men det måste göras och förhoppningsvis vänjer han sig ju fler gånger han får åka med. Det är ju bara hem till mamma och pappa han följer med annars och det tar bara fem minuter dit, men han jamar nästan hela vägen och vill ut ur sin väska. Jag vet inte om det är för att han är åksjuk eller om han bara inte vill vara instängd..? Förra gången jag körde till mamma och pappa fick han vara lös i bilen sista biten men han jamade ändå.

På vägen hem från Djursjukhuset ska vi hämta upp T och sen ska vi åka hem och äta, tror det blir fyllda paprikor ikväll, och kolla på sista filmen som vi hyrde. Myskväll alltså!

Nu är jag hungrig så jag ska ta mig lite yoghurt och müsli, för idag har jag ingen lunch.

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: