torsdag 14 januari 2010

Snö och sol

I måndags gick jag till Gustav Adolfs torg från jobbet för att jag skulle ladda mitt busskort, men när jag kom dit var det kö långt ut på gatan så jag tänkte att jag skulle göra det på onsdag (igår)när jag slutade tidigt istället eftersom alla andra jobbar då så kan det ju inte vara så mycket folk. Igår när jag slutade gick jag alltså dit för att ladda kortet och där var precis lika mycket folk som i måndags, så det var bara att ställa sig i kön och frysa.. 20 minuter tog det, 30 sekunder tog det att ladda det..

Jag mötte T vid bion kl. 17.00, vi handlade godis, läsk och popcorn och intog biosalongen med våra 3D glasögon i högsta hugg. Jag måste säga att jag har ändrat mig, den var bra, mycket bra till och med. 3D effekten var ju skithäftig och det var en mysig berättelse som innehöll det mesta, det kom till och med en liten tår vid ett tillfälle! Gå och se den 3D!

T kunde inte sova inatt så för att inte störa mig som skulle upp tidigt i morse tog han och cyklade hem kl 05 imorse.. saknade honom, men jag måste ju sova för att orka jobba. Tack älskling!

Nu sitter jag på jobbet och är riktigt hungrig, lunch om 20 minuter! Det är fortfarande snö ute men nu har solen i alla fall tittat fram så förhoppningsvis smälter den bort under dagen!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: