onsdag 4 november 2009

Nu börjar det närma sig....


Imorse fick jag mms av ägaren till kattungarna med en bild på de två kattungarna som finns kvar. Det är en hone och en hane, båda bruntabby och det var precis en sådan hane som jag ville ha. Det fanns svarta hanar i kullen och en ljustabby hona också så den jag ville ha var alltså den som fanns kvar! Den bara måste bli min! Jag ska förmodligen åka och titta på den på fredag när jag är ledig och om jag bestämmer mig då så betalar jag halva och då är den min!!! Håll tummarna. Bilden har jag på mobilen så jag ska försöka lägga upp den imorgon.

Jag har redan kollat upp allt om kastrering, vaccinering och öronmärkning. Jag har bestämt vad jag ska ha för matskål, sovplats och lekpelare till den, det kommer att bli så mysigt och jag kan hämta den innan jul!

Idag ska jag träffa T och P efter jobbet, vi ska inhandla lite 80-tals kläder till dem eftersom vi ska till Jojo på 80-tals fest på lördag. Min outfit är nästan färdig redan, ska bara inhandla lite accecoarer idag!

Uppdatering:

Är de inte helt underbara? Jag och T ska åka och titta på dem i morgon! <3

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: