onsdag 25 november 2009

Julklappshandling

Igår när jag hade ätit fick jag ett ryck, jag bakade en köttfärspaj, tryckte in silikon i alla hål i väggarna så skruvarna ska sitta där och när jag ändå hade dammsugaren framme så passade jag på att dammsuga lägenheten och även under duschen! Efter det blev det lagom att lägga sig i soffan och kolla på halv åtta hos mig, Ugly Betty, Desperate Housewifes och Christine. 3 timmar tv-tittande och sen var det läggdags!

Jag pratade med min kusin och hon gjorde mig så himla glad! Tack, det betyder verkligen jättemycket!!

Idag är det verkligen tråkigt väder ute.. och jag som slutar tidigt och allt. Ska nog ta en runda på stan och kolla efter lite julklappar och födelsedagspresenter, man har ju fått lön idag :) Pappa fyller år den 18/12 och mamma fyller år den 4/1 så det blir mycket presenter runt jul. Jag har fixat en present till pappa och en till mamma. Till T har jag tänkt ut två presenter varav den ena är köpt så jag är på god väg i alla fall. Jag hatar verkligen sista minuten ångesten när man måste springa runt bland alla andra som inte heller har handlat sina presenter i tid.


T jobbar lite extra denna veckan och förhoppningsvis i början på nästa vecka också. Ikväll blir det nog bara mys med film hemma hos honom tror jag!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: