torsdag 29 oktober 2009

Julpyssel

Det finns så mycket jag vill hinna med, en massa pyssel som jag skulle vilja göra innan jul men det finns ingen tid och det är dessutom en del saker jag måste göra hemma hos mamma och pappa, till exempel att såga är ingen höjdare i min lilla lägenhet.

Jag såg en "God jul" skylt på bloggen Vitt är vackert som jag skulle vilja göra, ska i alla fall försöka att hinna med det innan jul. Julkort måste jag absolut göra och jag har faktiskt redan skissat upp ett par stycken, så jag får väl gå till Panduro och inhandla lite material så att jag kan börja i tid.. man vill ju inte stressa när man pysslar

Igår var ju mamma och jag på nya Ikea, det var fint och det var stort. Jag fick med det mesta från min lista och självklart lite extra, men eftersom mamma var med kunde jag ju inte gå runt och lulla hur länge som helst så det får nog bli ett nytt besök snart igen. Ikea kan man aldrig få för mycket av.

Ikväll efter jobbet ska jag och Mille äta middag på Mando, blir säkert hur mysigt som helst. Vi har ju inte träffats på ett tag så vi har säkert en hel del att prata om :)


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: