måndag 18 maj 2009

Ny favoritbutik

I förra veckan var jag sjuk, hade jätteont i min mage redan på måndag kväll och på torsdagen tvingade T mig att vara hemma från jobbet och gå till läkaren istället, jag var lydig :) Nu har jag lämnat massa prover och ska gå på ultraljud så får vi se vad det är för fel. Jag har ju haft problem i många år men inte riktigt tagit tag i det..

Jag har en ny favoritsida/butik på nätet som heter nogautvalt.se, där finns det massor av fint som jag skulle vilja ha och inte är det speciellt dyrt heller.

Stora vita bokstäver i trä, fast ett M och ett T såklart

Väggord

Små hjärt-dekorationer med valfria ord på

Taggar att sätta på paket

En med texten "älskade mamma" nu till Mors-dag kanske

Fina betongtavlor i olika motiv

Jättesöta skyltar/taggar med olika text

Inga kommentarer: