fredag 22 maj 2009

Blomsterbutik på nätet

Nu har jag hittat en till favoritbutik av en slump och den ligger dessutom inte alls långt bort. Jag har funderat på att göra en blomsterdekoration till mamma på morsdag och ville ha en oasisboll som grund, jag har aldrig sett det i någon butik, kanske för att jag inte har letat efter det. Men i alla fall så sökte jag på google och det första jag fick upp var just den butiken. Den heter Lj Design och ligger i Oxie, man kan beställa på nätet och hämta det i butiken så slipper man fraktavgiften och så kanske man hittar något annat roligt när man ändå är där! Det var väldigt billigt så jag beställde en hel del. Titta in där! http://www.ljdesign.nu/


Här är ett exempel tagit från ljdesign.nu, inte riktigt mammas stil på blommor och färg men jag ska nog komma på något fint till henne

Inga kommentarer: