torsdag 7 maj 2009

Håller nog på att bli sjuk..

Idag känner jag mig faktikst ganska krasslig, vaknade med halsont i morse och det har eskalerat under dagen. Sitter på jobbet och längtar tills jag slutar, ska till stan och fika med Emma en stund och sen ska jag titta när T spelar fotboll kl 19.00, hoppas att det har slutat regna tills dess så jag slipper att bli dygnsur.. Kanske ska åka hem om mamma och pappa och hämta regnkappan i värsta fall..

Denna helgen är inga planer gjorda än, så vi får väl se hur det bli, jag kanske borde vara hemma och vila ut mig så jag kan vara frisk tills på måndag. Men det är ju inte speciellt kul.

Det är hela 3 timmar kvar tills jag slutar, dagen har gått riktigt långsamt idag och det känns som en hel evighet tills jag får gå härifrån. Nu ska jag nog ta och packa upp lite varor så tiden går lite fortare!

Inga kommentarer: