onsdag 16 april 2008

Studiebesök

Nu börjar komma i ordning i lägenheten och jag trivs faktiskt riktigt bra. Även om det oftast är skönt att kunna vara helt för mig själv kan det bli lite ensamt ibland, men jag antar att det är sånt man vänjer sig vid... jag är ju van vid att alltid ha någon där. Jag har kommut i ordning rätt så bra så man känner sig hemma men jag saknar lite möbler fortfarande, tänkte beställa det sista med hemkörning från Ikea! :)

Idag har jag varit på studiebesök på Augustenborg och kollat på utemiljön där i typ 5 timmar, det var lite kyligt... På vägen hem hälsade jag på Marcus och vi gick en runda på stan och fikade lite. Nu sitter jag och funderar på om jag är hungrig eller om jag klarar mig på min stabila lunch och fikan tills i morgon.. får nog bli något litet att äta ändå!

Inga kommentarer: