tisdag 22 april 2008

Sol = Inspiration :)

Idag har det varit helt underbart väder, förutom att det alltid blåser i Västra hamnen :) Efter skolan gick jag och satte mig i parken och funderade lite på vårt projektarbete. Vi har två arbeten som ska göras parallellt denna terminen, ett om utemiljö och ett om lokaler. Jag satt där i solen och fick massor av inspiration till utemiljö-arbetet och skrev ner allt jag kunde komma på och det blev faktiskt en hel del användbart, så nu känns det som att jag har kommit igång i alla fall :) Och så blir jag ju så himla glad när det är sol ute!

Imorgon ska jag nog kolla om jag kan få ett par nya skor, mina svarta gymnastikskor som jag köpte för typ två månader sen har gått sönder på alla möjliga ställen.. sulan har släppt, och ytan både fram och bak har slitits bort, så ska det väl inte bli efter så kort tid även om man använder dem mycket? Ska i alla fall åka dit och klaga och se vad de har att säga!

Ikväll är det en bra tv-kväll med Vänner, Ugly Betty, Desperate housewives och Christine!

Inga kommentarer: