lördag 19 april 2008

Ska sluta bry mig!!

Är det verkligen bara jag som bryr mig och som vill hålla mig till sånt som är planerat när man planerar för en gångs skull? Ikväll är det Johans 25 års fest och jag skulle ha lite förfest innan så vi kunde ta oss dit tillsammans, skulle bli rätt mycket folk från början men nu verkar det inte som att det kommer mer än 5 personer... så tråkigt att planera något när ingen bryr sig, så det är väl dags för mig med att sluta bry mig antar jag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra lite tilltugg till de som faktiskt vill komma hit innan! För ikväll ska vi ha roligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det skoj ikväll dårå... alltid olika viljor å åsikter om vad som e viktigt ju. Så är det.

Ovanliga vantar sa...

sånt gör att jag går på bio ensam ibland