torsdag 5 juli 2012

Min lilla älskling

Findus har inte använt sitt klösträd på flera månader, han ligger vid dörren och tittar ut, och använder dörrmattan som klösbräda istället. Igår låg han på matbordet och försökte titta ut därifrån. Så jag flyttade hans klösträd till dörren och han hoppade upp direkt och började klösa. Och sedan låg han där och kollade ut i trädgården. Så under sommaren så får klösträdet stå framför fönstret i stället så att min lilla älskling kan mysa och titta ut samtidigt!


Jag förstår inte vad det är med mig, känner mig helt ur form och orkar inte ta tag i någonting, är på dåligt humör och är lättirriterad... jag känner verkligen inte igen mig själv. Hoppas att det ordnar upp sig med lite semster och vila! Sista arbetsdagen i morgon!!

kram marie

Inga kommentarer: