fredag 16 december 2011

Fullt upp

Ledsen för den dåliga updateringen under veckan, men det har verkligen varit fullt upp! I tisdagskväll var vi ju då på luciamys med en massa gott att fika på, det var en mysig kväll med vänner!

I onsdags kom pappa och lämnade bilen till mig på jobbet, vi delar bil jag och pappa, jag handlade fina kuvert till julkorten (dyrt som tusan var det) och sen åkte jag till Staffanstorp för att hämta glasen jag hade beställt till pappas födelsedag. De var superfina och jag hoppas att han blir glad för dem :). Jag svängde in om djuraffären och köpte godis-sticks till Findus med fisk-smak, han verkligen älskar dem!! Åkte hem, fixade mig inför kvällen, åkte tillbaka till Malmö och Lutz för att byta ett glas till en lampa, hämtade upp Irena och åkte till Pers krog för middag med arbetskamraterna. Även det blev en trevlig kväll!

Igår fixade jag det sista med julkorten, skrev på kuverten osv.. och så skrev jag ut vis-häftena till pappas födelsedagsfest. Idag när jag slutar kl 3 ska jag köpa julfrimärken, posta julkorten, köpa dekorationer till festen och se om jag hittar något juligt fint att ha på mig under julhelgen :)

Puh... ja ni hör; här är det fullt upp!

Har ni hunnit med allt som ska göras innan jul?

Marie

Inga kommentarer: