tisdag 29 september 2009

Höstdeppig..

Jag känner mig trött och sliten utan att ens göra något.. jag vet inte vad det är med mig, det var ju inte speciellt längesen jag var hemma med feber och hosta så jag hoppas verkligen att det inte är som jag håller på att bli sjuk igen. Jag brukar i och för sig bli lite deppig på hösten, det blir kallt mörkt och allt blir lite tråkigare.. Jag får väl pigga upp mig med att hitta på något kul! Kom på att jag ska tvätta ikväll efter jobbet...blä

Älsklingen ringde precis med lite kuligheter i alla fall, aktiviteter imorgon och på torsdag jag vet inte riktigt om jag orkar men det kanske är precis det jag behöver, komma ut lite! Iså fall se Manchester united i morgon och sen bio på torsdag.. För man blir väl inte piggare av att sitta hemma och deppa..?

Inga kommentarer: