torsdag 13 augusti 2009

Har Malin fått sin bebis än?

Jag tror minsann att Malin har en liten bebis snart, om inte redan :) Malin, du måste lova att höra av dig så fort som möjligt jag är verkligen jättenyfiken nu ju!!

Själv sitter man på jobbet och gör väldigt lite, spelar lite spel på facebook och så har jag faktiskt städat lite här också. Det behövdes verkligen och om jag orkar så ska jag städa lite till om en stund. Det är galet hur lat man blir av att göra ingenting, skulle kunna lägga mig ner och sova just nu.

Igår bowlade jag och T med Ramona och Andreas, det var en trevlig kväll. Jag och T vann på poäng totalt och T vann individiellt med typ 3 poäng över Andreas. Bra jobbat älskling!

Imorgon ska vi på grillfest hos Anna och Tim, ska sticka direkt efter jobbet så idag måste jag hem och packa ihop det jag ska ha med mig, eftersom de har flyttat ut på landet så får det bli övernattning där!

Inga kommentarer: