måndag 9 januari 2017

Nytt soffbord

Jag fyndade ett soffbord på rean i onsdags.Vi har spanat på det ett tag nu, har ett Liatorp soffbord som jag egentligen älskar, men det känns lite för stort och kantigt. Barnen leker mycket i vardagsrummet och ett nättare runt bord kändes rätt. Vi bestämde att vi skulle köpa detta soffbordet i julklapp till oss, men hade ingen brådska utan tänkte kolla om det kom med på rean. Och i onsdags fick jag ett mail från jysk.se att det var 20-50% rea på alla soffbord!!

Det fanns bara online så jag åkte till butiken och beställde det till butiken för att slippa frakten på (399kr). Det var nedsatt från 1399kr till 1000kr. Dessutom kan man anmäla sig till nyhetsbrevet och få 100kr i rabatt (vid köp över 150kr). Jag sparade alltså 900kr :)

Bordet får vi senast den 18/1. Är så nöjd!




Passade dessutom på att handla ett nytt stort skoställ till tvättstugan (vår groventré) eftersom vi har mängder med skor!




Marie

Inga kommentarer: