söndag 11 augusti 2013

Bloggläsning

Jag har verkligen inte läst några bloggar alls  sedan Isabellle föddes, det har helt enkelt inte funnit tid över till det. När Isabelle är vaken vill jag bara vara med henne och när hon sover är det tusen saker som ska göras och så måste jag såklart titta på henne när hon sover också. Nu har jag i alla fall hunnit läsa ikapp lite och det har hänt så mycket på mina favoritbloggar medan jag har varit borta... 

Några blogginlägg har jag ju trots allt hunnit med, från mobilen.. jag har ännu inte tagit mig tid att skriva någon förlossningsberättelse, men det kommer! 

Mannen min (eller blivande i alla fall) har börjat jobba igen och nu ska vi återgå till vardagen och försöka hitta bra rutiner, jag och Isabelle framförallt. 

Jag är fortfarande lite "fast" i babybubblan :)


 Kram Marie

Inga kommentarer: