söndag 17 juni 2012

Var är sommaren?

I fredags var både jag och Richard i Malmö på kvällen, men på olika ställen. Richard var hos en kompis och kollade på fotbollen, som tyvärr inte slutade så bra, och jag var en sväng hos mamma och så åt jag middag på T-bone med Andrea!


I Skåne är det riktigt tråkigt väder.. vi har varit ute en liten runda och handlat mer täckbark till våra rabatter och vi hann med att lägga ut i rabatten på framsidan och sedan började det regna... Nu inväntar vi uppehåll så vi kan göra klart på baksidan också! Huset är redan städat och jag känner mig lite uttråkad, vill ju ut i trädgården.. :/


Kommande vecka är en kort arbetsvecka, på tisdag ska vi ut och äta med jobbet när vi har slutat för dagen och så har vi Midsommarafton på fredag, som vi ska fira tillsammans med vänner och vi hoppas såklart att vädret blir lite bättre då så vi kan vara ute en stund åtminstone.




Marie

Inga kommentarer: