tisdag 3 februari 2009

Perfekt helg!

Det var verkligen en lyckad helg men folk jag tycker om :) Middag, singstar-battle, bowling, en runda på barcelona, stippes och så skjutsade vi mina föräldrar till Sturup kl 4.30 på lördag morgonen. Lördagen var det dags för oss att flytta mamma och pappa för att passa huset, handla snacks, fixa med det och så var det dags för fest. Vi var runt 20 personer och alla verkade ha trevligt, sen blev det en runda till Buddah white och vå avslutade vi kvällen med att hämta mat på stippes och käka det i soffan framåt morgonen :)

Nu är veckan i full gång igen och imorgon är det min sluta-tidigt-dag. Jag ska fixa naglarna och gå på min andra efterkontroll på vårda ögonklinig efter laseroperationen.

Jag har hittat jättefina ljuslyktor på Panduro som jag bara måste ha, tror att dom kan passa bra i ett av mina fönster där hemma. Eller vad tycker ni?

Ha en fortsatt bra vecka

Inga kommentarer: