tisdag 27 januari 2009

Sen julklapp

Jag vet inte om jag har berättat det tidigare men när mamma undrade vad jag önskade mig i julklapp (detta var alltså i början av december) så kunde jag inte komma på något, så istället för att få något jag inte ville ha så bestämde vi att jag skulle få min julklapp när jag kom på vad jag ville ha istället. På julafton fick jag istället lite småsaker till hemmet som jag behövde. För ett par veckor sen kom jag på vad jag ville ha, en Soda streamer har jag velat ha väldigt länge nu men det är inget jag lägger pengar på till mig själv så jag önskade den av mamma och pappa. Fick den i fredags och den fungerar jättebra och nu kan jag dricka hur mycket kolsyrat vatten jag vill, precis när jag vill :)





Jag är fortfarande krasslig, trodde att jag var på bättringsvägen men idag är jag sämre igen, jag jobbar för fullt i alla fall för man kan ju inte vara hemma hur länge som helst. Det blir väligt rörigt och förvirrat på jobbet när jag inte är där och jag har massor att ta igen när jag kommer tillbaka igen. Det drygaste är att jag ska åka buss runt halva stan efter jobbet 3 dagar i veckan, jag kommer hem jättesent och är supertrött alltid känns det som. Nästa vecka när vi ska bo i huset så tänker jag nog köra till T och ställa bilen där på morgonen och sen har jag den på vägen hem från behandlingen och slipper alltså den långa bussresan efter jobbet. T bor precis där jag går på behandlingen så det passsar ju bra och då sparar jag massor med tid.


Igår gjorde jag en lista på alla mina arbetsuppgifter på jobbet, för jag tror inte att min chef är medveten om hur mycket jag gör där, kan vara bra om jag vet det ifall han frågar!


Det verkar som att T är ledig på lördag och då blir det fest :)

Inga kommentarer: