tisdag 16 december 2008

7 dagar till julafton...

Nedräkningen till julafton har börjat och i morgon ska jag skicka iväg mina julkort, även om det är en dag för sent för att skicka i påsen så kommer dom hinna fram innan jul, precis som all annan post delas den nog ut dagen efter.. Idag var min sena dag på jobbet, även om gårdagen blev nästa lika lång.. men nu är det bara 4 dagar kvar att jobba och sen är jag ledig och börjar jobba igen på det nya stället efter nyår! :)

Precis som alla andra i Malmö vaknade jag tidigt i morse av jordskalvet men fattade inte då vad det var... skumt att sånt händer i Sverige.


Mitt fönster i vardagsrummet

Det som syns till vänster är stängel nr 2 som är väg upp!


Blomma nr 5 på väg att slå ut

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var otäckt!! Hur är allt annars??

Du är så pysslig, fin julkrans du har! kram

Ovanliga vantar sa...

Som en saga e ditt liv Mi.

Anonym sa...

Var jobbar du nu då?? Hörde att du hade fått nytt jobb?! kram